|
Organizacijska kultura |
Podrazumeva norme, uverenja, vrednosti i stavove koji se prožimaju kroz celu organizaciju i utiču kako na poslovanje kompanije tako i na sve zaposlene unutar iste. Vođeni vizijom i misijom da isporučujemo vrhunske rezultate, gradimo organizaciju u kojoj se cene i nagrađuju ostvarenje ciljeva i dugoročni odnosi sa kupcima. U svakodnevnom radu vodimo računa i o tome kako se ponašamo (interno i eksterno) i podstičemo saradnju i deljenje znanja.
- Orijentisanost prema kupcu;
- Gradimo dugoročne odnose sa kupcima i njihovo zadovoljstvo uvek stavljamo na prvo mesto;
- Orijentisanost prema rezultatima;
- Ostvarujemo i premašujemo zadane ciljeve, prihvatamo nove izazove uz pozitivnu energiju i želju za uspehom;
- Orijentisanost prema timu;
- Podstičemo saradnju i delimo znanja;
- Zajednički slavimo pojedinačne uspehe.
Kako bismo uspeli u kreiranju ovakve organizacije, podstičemo zaposlene da se razvijaju u sledećim oblastima:
- Prilagodljivost - sposobnost prilagođavanja na nove situacije, otvorenost za nova iskustva i nova znanja;
- Motivacija za postignuće - spremnost na angažman i istrajnost u ostvarivanju ciljeva;
- Motivacija za unapređenje poslovnih procesa, usluga i proizvoda;
- Otvorenost za saradnju - pružanje pomoći kolegama i deljenje znanja, kao i ljubaznost i otvorenost prema kupcima;
- Poštenje i etika – politika nulte tolerancije prema mitu i korupciji. Misija kompanije je poštovanje Zakona o zabrani primanja i davanja mita, te implementacija iskrenosti i doslednosti u svakodnevno ponašanje svih zaposlenih.