ASBIS distribuira različite IT proizvode svojim partnerima širom Srbije. Kliknite OVDE za više informacija o IT radnjama u vašoj blizini.
Distribucija će obuhvatiti 31 zemlju – tržišta Zapadne, Centralne i Istočne Evrope, uključujući Poljsku, Ukrajinu, Portugal, Austriju, Nemačku, Gruziju, Litvaniju i Letoniju; azijska tržišta kao što su Azerbejdžan, Tadžikistan, Turkmenistan i Uzbekistan, kao i tržište Južne Afrike.
Linije proizvoda koje će ASBIS distribuirati uključuju tostere, električne ketlere, aparate za kuvanje na pari, posuđe i čaše, dispenzer za toplu vodu i aparate za kafu.
U ASBIS u svom portfoliju, u istoj liniji proizvoda, ima sopstveni brend AENO, brend modernog dizajna, koji je fokusiran na odabrani asortiman proizvoda iz segmenta malih kuhinjskih i kućnih aparata. Brend Buydeem pokriva drugi segment tržišta kućnih aparata, dizajniran u retro stilu, koji se isključivo fokusira na kuhinjske aparate. Svi proizvodi su 100% proizvedeni unutar kompanije, od razvoja, do dizajna i proizvodnje finalnog proizvoda. Kompanija ima preko 300 globalnih patenata i nagrada za dizajn dobijenih tokom poslednje decenije. Buydeem ima sopstvene fabrike, gde se ne proizvode samo njihovi proizvodi, već i proizvodi za globalne brendove sa svetskim priznanjem: KitchenAid, Breville, Sage, Rivera & Bar.
Serhei Kostevitch, CEO ASBIS Grupe, izjavio je: “Buydeem je poznat brend na azijskim tržištima, a pored toga dopunjuje ponudu koju imamo sa našim brendom AENO, koji je dobro prihvaćen na tržištu. Ovim korakom dopunjujemo naš portfolio i snažnije ulazimo u segment malih kućnih aparata, u kome vidimo veliki potencijal za razvoj. Uvešćemo brend Buydeem na većinu naših tržišta, uključujući Poljsku, Ukrajinu i Južnu Afriku. Za ovu svrhu koristićemo naše razvijene prodajne kanale."
Za više informacija o ponudi brenda Buydeem kontaktirajte nas na infosales@asbis.rs
Odricanje od odgovornosti: Informacije sadržane u svakom saopštenju za javnost objavljenom na ovom sajtu bile su činjenično tačne na datum kada su objavljene. Iako ova saopštenja za štampu i drugi materijali ostaju na veb stranici Kompanije, Kompanija ne preuzima obavezu ažuriranja informacija kako bi odražavala kasniji razvoj događaja. Shodno tome, čitaoci saopštenja za štampu i drugih materijala ne bi trebalo da se oslanjaju na ove informacije kao aktuelne ili tačne nakon datuma njihovog izdavanja.